ALGEMEEN RETOURBELEID (ALLE Klanten):

U kunt nieuwe, ongebruikte en ongeopende producten (uitzonderingen kunnen van toepassing zijn) binnen 30 dagen na levering retourneren voor een volledige terugbetaling, exclusief de verzendkosten. Wij betalen echter de verzendkosten als de retourzending het gevolg is van onze fout (d.w.z. als u een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen).

 

BESCHADIGDE ARTIKELEN:

Als u een beschadigd artikel ontvangt, moet het probleem binnen 48 uur na levering aan de klantenservice worden gemeld om een vervangend artikel te ontvangen. We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn en ruilingen zijn alleen voor exacte artikelen, tenzij het artikel niet meer verkrijgbaar is.


RETOURVERWERKING:

Om een product te retourneren, moet u contact met ons opnemen via de mail. Als het artikel beschadigd of defect is, kunnen wij u verzoeken om ons foto’s van het beschadigde of defecte artikel te e-mailen. Voor retourzendingen van promotieartikelen moeten alle artikelen die bij de promotie inbegrepen zijn (gratis geschenk, enz.) worden geretourneerd. Wanneer een promotieartikel dat deel uitmaakt van de oorspronkelijke transactie niet wordt geretourneerd, wordt de waarde van het promotieartikel in mindering gebracht op het restitutiebedrag (exclusief verzendkosten). U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten voor niet-defecte retourzendingen. Verzendkosten worden niet terugbetaald.


VERZENDINGSBELEID:

Gratis verzending op bestellingen van meer dan €50 of op alle ‘Abonneer & Bundel’ bestellingen binnen Nederland en België.

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen 1-3 dagen na verwerking verzonden.

Opmerking: Verzendtijden kunnen variëren en/of vertraagd worden door onvoorziene omstandigheden waar wij geen invloed op hebben.

Onze klantenservice is er om u te helpen als u zich zorgen maakt of vertraging ondervindt bij het ontvangen van uw pakket!


HOE EEN RETOUR/RUIL/TERUGBETALING AAN TE VRAGEN:

Neem contact op via de contactpagina om te controleren of je artikel beschikbaar is voor retourzending voordat je andere stappen onderneemt. Een lid van ons team zal contact met u opnemen met details over de volgende stap.

 

Pak het artikel opnieuw in, inclusief alle originele onderdelen, verpakkingsmateriaal, instructies, enz. Binnen alle redelijkheid betekent dit dat alles precies zo moet worden teruggestuurd als het naar u is verzonden. Slechte herverpakking of het retourneren van goederen die na ontvangst zijn beschadigd, kan leiden tot weigering van uw retourzending en verlies van een eventuele terugbetaling of vervangend artikel. Artikelen die worden geretourneerd moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn om in aanmerking te komen voor restitutie (uitzonderingen zijn van toepassing, bijv. de risicovrije garantie). Stuur artikelen niet terug in een gewone envelop, dit is niet voldoende verpakking en kan ertoe leiden dat artikelen verloren gaan in de post of beschadigd raken tijdens het transport.

Gewatteerde enveloppen of dozen zijn vereist.

 

Voeg een kopie van de originele paklijst bij het pakket en geef aan of u uw geld terug wilt of dat u liever een vervangend artikel wilt. Als de originele paklijst kwijt is, voeg dan een briefje toe met uw bestelnummer en de reden voor de retourzending.

Voor defecte retourzendingen kunt u een pre-paid retourlabel krijgen als wij de retourzending noodzakelijk achten. Voor niet-defecte retourzendingen moet u het pakket terugsturen naar het adres dat u per e-mail wordt toegezonden door ons.

 

Als u een terugbetaling ontvangt, zal deze plaatsvinden wanneer het geretourneerde artikel in goede staat is ontvangen.

Terugbetalingen worden binnen 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van de artikelen verwerkt en worden direct verrekend met de betaalmethode die voor de aankoop is gebruikt. Houd er rekening mee dat het meestal 5-10 werkdagen kan duren voordat restituties volledig zijn verwerkt nadat de restitutie is geïnitieerd. In de meeste gevallen worden restituties uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsvorm voor de desbetreffende bestelling. Als de betalingsmethode niet langer actief is, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere assistentie.